Sidor

onsdag 8 juni 2011

Nytt företag

I slutet av förra veckan så registrerade jag mitt företag hos Bolagsverket samt ansökte om en F-skattsedel, känns så stort och så roligt att äntligen ta steget fullt ut. Nu tar ett nytt kapitel i mitt liv vid!



Igår var jag på mitt första möte på en webbyrå för att få hjälp med att utforma en bra hemsida där man kan hitta information om vad det är jag erbjuder i mitt företag. Nu har jag mycket jobb framför mig för att formulera det jag vill ha med på min hemsida, det gäller att vara strukturerad och fokusera för att få det gjort. Samtidigt så känns det spännande och kul för det är just det här jag vill hålla på med och brinner för! Äntligen har jag kommit hit efter att tagit jobbiga beslut längs vägen, tack vare mitt egna mod och av stort stöd från mina närmaste. STORT TACK!


Jag har kört igång rådgivningen lite smått och tar redan emot kunder. Om ni eller någon ni tror skulle vara intresserad av att få individuell kostrådgivning och viktcoaching får ni gärna ta kontakt med mig genom följande mailadress; annmaria.beaudry@change4good.se så skickar jag ut lite mer information om upplägg och priser.


Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar