Sidor

måndag 24 oktober 2011

Long time no see!

Nu har vi kommit in en bra bit på hösten och det var verkligen länge sedan jag la ut ett inlägg på bloggen, nu kör vi  igen!




Vad har hänt sen sist?
Företaget börjar sakta men säkert växa fram vilket jag känner är bra. Vill hellre att det blir BRA än går för fort, har många idéer och tankar som jag nu ska försöka förverkliga. Nu är företagsloggan klar och hemsidan så gott som, behöver jobba med lite redigering för att bli helt nöjd. 





Har mitt företag även på Facebook, vilket känns roligt då jag hoppas på att nå ut till fler med goda hälsoråd, inspiration och motivation! Gå gärna in själv och titta, GILLA om ni vill ta del av alla nya uppdateringar; https://www.facebook.com/pages/change4good-Lic-kostr%C3%A5dgivare-LCHFCert-NLP-practitioner/245987568771931?sk=info

Jag har även ett kontor i Kungens Kurva där jag tar emot klienter för individuell kostrådgivning. Om intresse finns är ni välkomna att maila mig på; info@change4good..se för mer information om upplägg och priser. 

Alla frågor välkomnas här på bloggen, jag ska göra mitt bästa för att besvara dessa, ge även gärna tips på sånt ni är intresserade av att veta mer om och läsa. 

Önskar er alla en bra start på veckan!

Må så gott,
Ann-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar