Sidor

tisdag 4 september 2012

Long time no see....

....men nu ska det bli ändring på det!

Under sommaren som gått har jag utökat mina kunskaper inom kost, träning och hälsa genom att utbilda mig till Lic. Personlig tränare. Nu har jag ännu en pusselbit till som gör att jag kan hjälpa mina klienter till en bättre hälsa och därmed bättre livskvalité.

Jag är nu lic. kostrådgivare, lic. personlig tränare, cert. NLP practitioner  samt kurser inom stress och stresshantering.  Detta innebär att jag har många olika verktyg att jobba med för att på bästa kunna erbjuda en helhet kring kost, träning och hälsa som helhet.


Den 10 oktober kör jag igång med en kurs inom kost och hälsa som heter "LCHF Hälsa". Mer om denna finns att läsa på hemsidan; http://www.change4good.se/tjanster/kurs-lchf-halsa.html, där man även kan anmäla sig. OBS! Begränsat antal platser för att varje deltagare ska få ut så mycket som möjligt av kursen.

Jag hoppas även på att under hösten kunna erbjuda PT träning, letar efter samarbete med gym i nuläget. Mer om detta kommer så håll utkik!

Må så gott!
Ann-Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar